Logo & Branding


  • loga nás baví
  • umíme navrhovat od nuly
  • nebo přepracujeme staré logo
  • převádíme také tištěná, či kreslená loga
  • navrhneme vám firemní identitu (neboli branding)
  • stále se učíme novým kouskům

Kvalitní logo je velmi důležité nejen pro to aby dobře vypadalo, ale především aby si ho lidé zapamatovali a dokázali snadno odlišit od konkurence. Logo také vypráví váš příběh a doplněné o správně nastavenou firemní identitu má velký dosah. Existují i online nástroje, kde si můžete logo vytvořit sami - zdarma. Ochudíte se tak ale o zkušenosti, které by vašemu logu vdechly život.

Na logo tvorbě nás nejvíce baví viditelný výsledek, který se skrývá za hodinami zajímavé práce. Druhá věc, která nás vždy potěší a motivuje je zpětná vazba od spokojeného zákazníka.

Aby bylo logo co nejvíce na míru, děláme průzkum oboru, cílové skupiny a konkurence. Ptáme se i na vaše působení a snažíme se navrhnout jednoduché logo, za kterým se skrývá příběh.

Logem naše spolupráce nemusí končit. Rádi se postaráme o kompletní firemní identitu (branding) včetně logomanuálu a reklamních materiálů jako jsou vizitky, bloky, trička a podobné.

Jak to celé probíhá,

když se rozhodnete s námi spolupracovat.

1. Seznámení s projektem

Vyplníte nám všetečný dotazník. Ptáme se na vaši konkurenci, cílovou skupinu, v čem jste jedineční, co se vám líbí, co ne, a co od nového loga očekáváte. Z procesu vás nevynecháme - budeme spolupracovat.

2. Koncept a konzultace

Až budeme mít většinu informací, sepíšeme detaily projektu, uděláme průzkum a domluvíme se na procesu a "deadline". To vše s vámi budeme konzultovat.

3. Vytváříme logo

Pustíme se do práce. Ze zadání a průzkumu začnou vznikat skicy. Ty nejnadějnější převedeme digitální podoby a dále s nimi budeme pracovat až budeme všichni s výsledkem spokojení. Nebudeme slibovat určitý počet návrhů na výběr, ale vybereme opravdu jen to nejlepší.

4. Firemní identita

V případě zájmu si vezmeme na starosti i firemní identitu včetně návrhu vzhledu reklamních materiálů a způsobu jakým bude firma komunikovat značku navenek.

Reference

logo / firemní identita

Kontaktujte nás   Zajímá vás více?

Co od loga chcete,

ale ještě to třeba netušíte.

Jednoduchost

Loga která bezpochyby znáte jsou jednoduchá a proto snadno zapamatovatelná. Vybavíte si znak McDonaldu či Apple? Jsme si jisti, že ano. Člověk obvykle skenuje pohledem okolí velmi rychle a o tom, zda ho nějaký předmět zaujme, rozhoduje pouhý zlomek vteřiny. To je také důvod, proč by logo mělo být něčím zajímavé a vystupovat z davu přinejmenším v prostředí konkurence. Díky průzkumu trhu, konkurence a cílové skupiny to společně zvládneme.

Funkčnost

Kvalitní logo musí fungovat ve všech případech použití. Ať je to na bilboardu, nebo na odznáčku; na papíře či našité na oblečení; v barevné variantě i převedené do černobílé. Logo by zkrátka nemělo ztrácet detaily při zmenšení a mělo by komunikovat stále stejnou zprávu při jakékoliv popsané podobě.

Relevantnost

Důležité také je, aby vaše nová firemní značka byla relevantní k oboru vašeho podnikání. Tím myslíme například to, že hravý font se nehodí pro seriózní právnickou firmu a naopak pro obchod s hračkami by jistě nezapadalo logo s tenkým luxusním fontem (tedy, pokud by nešlo o nějaké luxusní hračkářství pro dospělé).

Jistá tradice

Toto není až tak zřejmé, ale stejně jako v módě se jednou za čas objeví nový trend, který se všichni snaží následovat. V oblasti loga může být příkladem 3D efekt s nástupem počítačové grafiky. Tento trend ovšem pomynul a profesionálové dnes již nestaví loga s vrženým stínem a podobně. Loga která přetrvala jsou například CocaCola, nebo IBM. Tím se vracíme k prvnímu bodu - k jednoduchosti.