co je to
Banner


Banner (česky také baner, nebo reklamní proužek) je grafické zpracování reklamy, které může být jak ve fyzické podobě, tak i jako internetová reklama na webu.

V podobě pro internet se nejčastěji jedná o zmiňovaný tenký proužek, případně čtverec umístěný na webové stránce.

K čemu se banner používá?

Vesměs v případech, kdy chcete zaujmout potenciální zákazníky.

Bannery se také hojně využívají pro remarketing – vybavíte si, jak vás občas určitá obrazová reklama při surfování po internetu neustále pronásleduje?

Výhody bannerů

  • grafika vždy zaujme více, než pouhá textová reklama
  • použitelnost v systémech PPC jako jsou Seznam Sklik, nebo Google Ads

Nevýhody bannerů

  • bannerová slepota – lidé se naučili reklamní bannery podvědomě přehlížet, jelikož pro ně většinou nepřinášejí žádnou hodnotu
  • někteří uživatelé si reklamu (a tedy i bannery) blokují pomocí rozšíření pro prohlížeč
I vy byste svoji kampaň rádi podpořili reklamním bannerem?
Kontaktujte nás   Zpět na Slovník pojmů