Copywriting znamená tvorbu kreativních textů pro účely obsahu webových stránek, nebo obecně reklamy.
U tvorby webů je kvalitní copywriting obzvláště důležitý. Copywriter musí umět do textů kreativní formou zapracovat klíčová slova tak, aby byl text čtivý a zároveň obsahoval fráze, na které web pomocí SEO cílí.
Dohledává informace a píše. Kvalitní copywriter (někdy se setkáváme se zkomoleným výrazem „copywrighter“)musí kromě psaní textů nashromáždit dostatek informací z hodnotných zdrojů, aby byl s daným tématem patřičně seznámen.
Teprve potom je při psaní schopný vypíchnout například vaše největší benefity namísto slov jako „nejlepší“ a podobně.
Copywriter by si před začátkem tvorby měl sám, nebo ve spolupráci, zajistit:
Kdykoliv něco na webu nabízíte nebo prodáváte. Správně sepsaný obsah nasměruje zákazníka ke kýženému cíli jako je objednávka, nebo přihlášení k odběru emailového newsletteru.