co je
Konverze


Konverzí je myšlená situace, kdy návštěvník vašeho webu provede pro vás důležitou akci. Tou může být kliknutí na objednací tlačítko, přihlášení k odběru newsletteru a podobně.

Kromě vašeho webu se konverze řeší také u reklam, a to speciálně u PPC. Tam je důležité, aby co nejvíce lidí na daný odkaz ve vyhledávačích kliklo.

Konverzní poměr

Konverzní poměr je jednoduchý podíl uživatelů, kteří si web či reklamu zobrazili a kteří provedli nějakou z vámi zamýšlených akcí (nákup, rezervace, přihlášení apod.).

Měření konverzí

Pro měření konverzí a konverzního poměru se využívají nástroje typu Google Analytics. Důležité je zde správné nastavení a pravidelné vyhodnocování.

Jak zvýšit konverzní poměr?

Právě z pravidelného vyhodnocování se dá zjistit, které prvky na stránce fungují a které ne. To by mělo vést k případným úpravám webu po obsahové, nebo grafické stránce.

Můžeme vám být nějak nápomocni?
Kontaktujte nás   Zpět na Slovník pojmů