Logo design & Branding


  • design loga bereme vážně
  • logo umíme navrhovat od nuly
  • nebo přepracujeme staré logo
  • převádíme také tištěná, či kreslená loga
  • navrhneme vám firemní identitu (neboli branding)
  • stále se učíme novým kouskům
Napište nám   Více info
proces skicování při tvorbě loga ukázka tvorby loga

Proces návrhu loga,

když se rozhodnete s námi spolupracovat.

1. Seznámení s projektem

Vyplníte nám všetečný dotazník. Ptáme se na vaši konkurenci, cílovou skupinu, v čem jste jedineční, co se vám líbí, co ne, a co od nového loga očekáváte. Z procesu vás nevynecháme - budeme spolupracovat.

2. Koncept a konzultace

Až budeme mít většinu informací, sepíšeme detaily projektu, uděláme průzkum a domluvíme se na procesu a "deadline". To vše s vámi budeme konzultovat.

3. Vytváříme logo

Pustíme se do práce. Ze zadání a průzkumu začnou vznikat skicy. Ty nejnadějnější převedeme do digitální podoby a dále s nimi budeme pracovat až budeme všichni s výsledkem spokojení. Nebudeme slibovat určitý počet návrhů na výběr, ale vybereme opravdu jen to nejlepší.

4. Firemní identita

V případě zájmu si vezmeme na starosti i firemní identitu včetně návrhu vzhledu reklamních materiálů jako vizitky, bloky, trička a způsobu jakým bude firma komunikovat značku navenek.

Reference

logo / firemní identita
Kontaktujte nás   Zajímá vás více?

Co od loga potřebujete,

ale ještě to třeba netušíte.

Kvalitní logo je velmi důležité nejen pro to aby dobře vypadalo, ale především aby si ho vaši současní i potencionální zákaznící zapamatovali a dokázali snadno odlišit od konkurence. Logo také vypráví příběh vaší firmy a doplněné o správně nastavenou firemní identitu má velký dosah. Existují online nástroje, kde si můžete logo vytvořit sami - zdarma. Ochudíte se tak ale o zkušenosti, které by vašemu novému logu vdechly život.

Jednoduchost

Loga která bezpochyby znáte jsou jednoduchá a proto snadno zapamatovatelná. Vybavíte si znak McDonaldu či Apple? Jsme si jisti, že ano. Je to dáno zejména tím, že lidský mozek se v první řadě snaží detekovat základní tvary. Člověk také obvykle skenuje pohledem okolí velmi rychle a o tom, zda ho nějaký předmět zaujme, rozhoduje pouhý zlomek vteřiny. Z toho vyplívá, že by logo mělo být něčím zajímavé a vystupovat z davu přinejmenším v prostředí konkurence. Díky průzkumu trhu, konkurence a cílové skupiny to společně zvládneme.

Funkčnost

Kvalitní logo musí fungovat ve všech případech použití. Ať je to na bilboardu, nebo na odznáčku; na papíře či našité na oblečení; v barevné variantě i převedené do černobílé. Logo by zkrátka nemělo ztrácet detaily při zmenšení a mělo by komunikovat stále stejnou zprávu při jakékoliv popsané podobě.

Relevantnost

Důležité také je, aby vaše nová firemní značka byla relevantní k oboru vašeho podnikání. Tím myslíme například to, že hravý font se nehodí pro seriózní právnickou firmu a naopak pro obchod s hračkami by jistě nezapadalo logo s tenkým luxusním fontem (tedy, pokud by nešlo o nějaké luxusní hračkářství pro dospělé).

Jistá tradice

Toto není až tak zřejmé, ale stejně jako v módě se jednou za čas objeví nový trend, který se všichni snaží následovat. V oblasti loga může být příkladem 3D efekt s nástupem počítačové grafiky. Tento trend ovšem pomynul a profesionálové dnes již nestaví loga s vrženým stínem. Jistě si všimnete, že logotypy které přetrvaly nejsou komplikované. Příkladem mohou být CocaCola, či IBM. Tím se vracíme k prvnímu bodu - k jednoduchosti.